La meva llista de blogs

27 de gen. 2009

Dismetria

Després de tantes setmanes amb dolor a la cadera esquerra, finalment he sortit de dubtes. M’han dit que tinc una DISMETRIA de CADERA d’1 cm. És a dir, que la cresta ilíaca esquerra està 1 cm més amunt que la dreta. Ben mirat poca gent té les 2 bandes del cos exactament idèntiques. Però aquesta dismetria, tot i que no se’m veu a simple vista, és considerable tenint en compte que faig esport. La doctora m’ha dit que la tinc des de sempre i que no entén com no m’ha fet mal fins ara. La solució fàcil i lògica semblaria posar una alça al cantó més curt però vull acabar d’investigar el tema per no prendre una decisió equivocada. El dia 12 de febrer aniré a l’especialista. Encara no entenc com vaig poder fer l’ironman amb aquestes condicions. De moment aniré continuant amb la bici i la natació. Estic contenta que m’hagin trobat la causa perquè així podré trobar una solució.

16 comentaris:

Miguel Angel ha dit...

No et preocupis, ja veuràs com trobes solucions. Conec a més d'un que te una dismetria així (o més inclús) i amb una petita alça a la plantilla ho solucionen. Lo millor és que continuis mirant-ho i consultar als especialistes.
Una abraçada

Unknown ha dit...

Animo Mariona, conociendo el motivo todo va a ir sobre ruedas, ahora que todo sea lo más vreve posible y a partir de ahí a trabajar.

Cesar Nuñez Hernandez ha dit...

Fuerza y a no decaer.
Tu fortaleza será lo mas importante seguro.
Animo ¡¡¡¡¡
Pronto estarás muy bien ¡¡¡
Un abrazo...

Furacán ha dit...

Ánimo! yo tengo la parte izquierda unos mm más adelantada que la derecha y aún encima tengo poca rotación interna. Si esto de ser asimétrico es un rollo jaja
Espero que te resuelvan el problema.

Sergi ha dit...

a recuperarse mariona !!

yo llevo dias con dolor de cadera al correr, y de momento voy a ponerme plantillas, que un compi tambien le pasaba y con las plantilals se le fue. ya veremos....

un saludo y ánimo no decaigas

van krujem ha dit...

esto es normal, yo tengo tambien un centimetro , pero pagando un paston de las plantillas y una telemetria , todo listo, lo de piramidal puede venir de eso, bueno a ver el diagnostico definitivo, un saludo y tope!

Edu Luque - edumac75@gmail.com ha dit...

anim mariona!!!!! aixo te solucio , no et preocupis , continua entrenant com fins ara!!!!!
Anims!!!!!!

Shisyesu ha dit...

No te preocupes Mariona, menos la muerte todo tiene una solucion. Yo como consejo, ya que tambien tengo problemas por dismetria, te diria que te pusieras en manos de un buen Osteopata , esa dismetria podria estar producida por una puvalgia debida a un sobreesfuerzo. La anteversion de una pelvis suele ser mas por causas de desconpensacion muscular que por dismetria articular.

david malmeto ha dit...

Miguelito. Tú tienes 1 cm pero en el cerebro, cabrón.jajajajajaja

david malmeto ha dit...

Pero no te preocupes, ese cm te lo voy a corregir a base de collejas. Saludos y hasta la vuelta catacrack.

van krujem ha dit...

david sabes donde te voy a meter los 22 cm que me sobran? jajjaja

ninu ha dit...

Welcome to the "dismetricos club"!!!

Yo estoy hecho un experto en la materia de lisiados y deformes, así que si necesitas referencias de medicos o posibles soluciones ya sabes donde estoy!!!

Un saludo!!

Maria ha dit...

Jajaja....David+vankrujem....daros un respiro coño!
David, reconocelo....eres un poco cabron!

Edu Luque - edumac75@gmail.com ha dit...

mariona , ma desaparescut el meu blog , aqui et deixo la nova direccio... fitxal siusplau!!!!!
salutacions!!!!!

david malmeto ha dit...

Mi segundo nombre es Malmeto. Saludos desde las trincheras del malmetismo más malmetedor de todos.
Viva Franco.

Jordi ha dit...

Mariona, busca un Dr. Quiropràctic i t'ho solucionarà. Jo tenia 2.5cm
Salutacions