La meva llista de blogs

27 de nov. 2009

Gas a la burrota!!

Avui divendres tenia festa i he sortit a entrenar amb la btt a les 11h del matí, com els PRO's jajajjaja... La burra grossa ha estat contenta que la traiés a passejar durant 2h 30' i jo m'he sentit força bé, amb una punta de gas d'aquelles bones. El dia no era massa assolellat però malgrat tot sempre he trobat agradable sortir de llarg i amb temperatures d'uns 12-15ºC. Pel camí entre Folgueroles i Sant Jordi he trobat en Josep M que estava fent cursa a peu. I és que ja se sap, ningú entrena jajjajja... Abans de tornar a casa he passat per Vic a veure els meus cosinets al pati de l'escola i m'han fet aquesta foto tan xula jajaja...

3 comentaris:

josep-maria ha dit...

M'ha fet gràcia veure't.... i es ben cert... ningú entrena!!!!

Mariona ha dit...

Josep M. avui he entrenat per la "teva zona" jeje

Marc Calaff ha dit...

Doncs la veritat és que... en el meu cas es pot aplicar al peu de la lletra el "ningú entrena" pfff, jajajajajajaja, fot-li gas!!