La meva llista de blogs

13 de juny 2010

Gran premi Massi Palautordera

Avui havia de ser a dinar aviat i tenia poc temps per fer de les meves. Així que després de veure la 6ena etapa de la Dauphiné de 7.30 a 9 del matí, me n'he anat a Collformic per pujar el Matagalls. A les 11.30 ja estava i m'he recordat que avui feien el Gran premi Massi a Santa Maria de Palautordera així que no m'ho he pensat dues vegades i he anat directament cap a Palau a gaudir de la festa. Després de fer una bona ruta turística pel poble (no em pensava que fos tan extens) he trobat finalment la zona dels btteros. Arribant a les 12h no sabia exactament què em trobaria però he estat de sort perquè he pillat precisament la sortida dels èlit / sub23. De cracks que jo conegués hi havia aquests: Ismael Ventura, Israel Nuñez, David Lozano, Arnau Planas, Francesc Freixer... No està malament la cartellera!! Aquí deixo les fotos corresponents, que entre la poca llum que hi havia i la velocitat que portaven, han sortit un xic desastroses jajajaj. Aquí us deixo amb les imatges. Encara que no ho sembli, són ciclistes jajjajaj

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt guapes les fotos, Mariona.

sara novell ha dit...

Ostres, arribo a saber que hi vas i m'organitzo per venir... ohhhh!!!!
Una forta abraçada!

Mariona ha dit...

Esqueri, podrien estar millor!jeje

Sara, ja ho veus, ni jo sabia que vindria pel Baix Montseny. A veure si ens veiem aviat!!