La meva llista de blogs

27 de jul. 2010

Petada al Matagalls

Avui és un d'aquells dies que em trobo bé i amb prou motivació per intentar superar el récord d'ascenció al Matagalls. Total que surto de Collformic a ritme i marco un bon temps en el 1r tram de pujada. Comença el 2n i augmento encara més el ritme. Em motiva el fet d'anar trobant grupets a qui avançar, són petits objectius a assolir. Pujo forta i fins i tot m'arribo a notar gust de sang a la boca. El cor em deu anar entre 170 i 180 pulsacions, o potser més... Arribo a dalt el pla i em queda la 3a i última pujada, fins ara he marcat els millors temps parcials a les 2 primeres. Si segueixo així aconseguiré récord. Troto en el pla per no perdre temps i encaro la última pujada. No puc continuar més així. Em comencen a mancar les forces, em comença a venir tremolor de fred i se'm posa la pell de gallina. Tinc fred a 25ºC!!!! Conclusió: He petat... jajajajja... Arribo a dalt com puc però molt més lenta. Miro el temps i he pujat amb 48 minuts, igualant em meu millor registre. Segur que sense la "pàjara" hauria fet 2 o 3 minuts menys. Llàstima... un altre dia serà. A topeeeeeeeeeee jajajjaj