La meva llista de blogs

24 de jul. 2008

Resultats trisprint bcn

El trisprint del diumenge passat presentava alguns canvis respecte el de l’any passat. La diferència més clara era una major distància en el circuit de la cursa a peu, que s’ha reflectit en els resultats. He comparat cronos 2007-2008 d’alguns participants de la zona alta de la classificació, que teòricament són els més regulars... És curiós comprovar l’exactitud amb la coincideixen els minuts d’increment de temps de tots ells. No es pot generalitzar però en la categoria masculina surten uns 3 minuts més i en la categoria femenina surten uns 5-6 minuts més. En el meu cas el crono d’aquest any ha estat de 1:30:59 i el de l’any passat de 1:27:30, cosa que representa un increment de 3:29. Així, el que en un principi pensava que era un empitjorament, al final es pot acabar interpretant com una (petita) millora. És una mica complicat, no sé si m’he explicat jejeje. Per cert, no entenc perquè no han penjat els parcials... Ahir jornada de descans obligada per les circumstàncies i avui entrenament de NATACIÓ.

6 comentaris:

rogero ha dit...

alarma!! tinc sobrecarrega als braços! tic en repòs total des de dimarts, kina por em fa la travessa...

Mariona ha dit...

Rogero, però què has fet que tinguis sobrecàrrega? Així avui res?

b. ha dit...

I això sense fer entrenos específics per a tri-esprint... Segur que quan has arribat a meta li començaves a agafar el punt. ;-)

A seguir així, Ironwoman!!!

.::JOSE::..:: CARPEDIEM ::.. ha dit...

EEii.. ja estan els parcials penjats a www.triatlosprintbcn.com

jejejje

Aitor Alejandre González ha dit...

No m'importa en absolut!
gracies pels anims espero que tot vaigi be!
merci dew!

Maria ha dit...

Molt bé Mariona!!!!
Respecte a la teva pregunta al meu blog...bueno...jo faig molts esports, però sóc mediocre amb tots...jeje! ara ganes n´hi poso!