La meva llista de blogs

23 d’oct. 2009

Mitja marató de Catalunya

El proper diumenge ja tenim aquí una nova edició de la mitja marató (21,1Km) de muntanya de Sant Llorenç Savall. L’any passat hi vaig participar sense dorsal, és a dir, de manera “no oficial”. Aquesta vegada estic inscrita. De totes maneres no tinc clar si “competiré” o aniré al meu aire. Vaja que fins a l’últim moment no decidiré si em poso el xip. Per altra banda he pensat que en cas d’anar sense xip i si em quedessin ganes de continuar potser fins i tot intentaria completar la marató (42,2 Km) seria un bon entrenament; però en aquesta opció hi veig poques possibilitats jajajjaja

2 comentaris:

Ivan ha dit...

Ostres nena, es exactament el que havia pensat jo: anar a fer la marato al meu aire... sense xip, sense dorsal i sense cap! :)

Mercè ha dit...

Si això deixeu el cap a casa, que farà més servei.

A mi em deien que si tingués un meló per cap correria millor.