La meva llista de blogs

25 d’oct. 2009

Mitja Sant Llorenç Savall

Després d'haver dormit poc "gràcies a" el sopar anual del club (que es va acabar a les tantes), arribo a les 8.20 a St Llorenç Savall amb més ganes de dormir que de córrer jajjaja... Però després de veure el bon ambient atlètic que hi ha pel poble em col·loco el dorsal i a fer trinxada! Hem començat fortes i hem acabat fortes, tanmateix entremig he tingut alguns moments de crisi en els quals notava que les pulsacions em pujaven moltíssim i costaven força de baixar. Ha estat un bon entrenament amb contínues pujades i baixades, en un dia esplèndid climatològicament parlant. He trobat a molta gent coneguda i a altres que m'han conegut pel blog. Gràcies a tots per saludar-me, m'ha fet molta ilu!!!!! Tan sols per això ja val la pena tenir el blog. Per cert, sempre quan acabo aquesta mitja dic que l'any que ve faré la marató, a veure si és veritat... En general ha anat tot bé, tot i que fa uns dies que m'estic notant alguna adherència tibial. Això és perquè fa dies que no visito la consulta del fisio. Demà hi aniré i m'arreglarà. Segur que m'estarà esperant amb el maleït ganxo a les mans aixxxxxxxxxxx quin mal!

3 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Aquesta és de les que tinc pendents, en mitja o marató, tothom en parla molt bé.

Ferran de Sedentaris.cat

Miquel Morales ha dit...

Un plaer saludar-te a la recollida de dorsals! després ja no ens vem veure jeje

Son auto-fotos o hi algun picassa a on es puguin veure?

Salut
Miquel

Mariona ha dit...

Ferran, si aquestes curses estan molt bé

Miquel, no he fet picassa perquè n'hi ha poques però en tinc una per passar-te jeje