El Cinturó de l'Empordà és una cursa ciclista que es disputa per terres gironines. Les seves primeres edicions van ser amaters i a partir del 2008 forma part de l'UCI Europe Tour a la categoria 2.2. L'edició 2010 es farà els dies 1, 2 i 3 d'octubre, comptarà amb 18 equips i estarà organitzat per l'Esport Ciclista Figueres.
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 54 minuts




Aquesta vegada n'he fet de les meves i he aconseguit una mica de cycling merchandising: fins a 4 gorres de diferents equips!!! jajajja... Per cert, una salutació especial pel grupet de nois d'Arenys de Munt :-)
