Sense dir marques ni noms, m'agradaria conèixer alguna opinió en relació amb els mitjons de compressió. N’hi ha per a tots els esports (atletisme, ciclisme, esquí ...) i sembla ser que eviten la sobrecàrrega, milloren el rendiment i la recuperació, i afavoreixen el retorn venós. Val la pena gastar-se 30-40 €, o és tan sols una “pijada”?
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores







