MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
2 comentaris:
Et recomano pujar desde l'altre costat ( Coll de Bordoriol.. cap a Coll de Joan.. Coll pregón... Collet de l'Home mort... Cim.. ) es una pujada similar a la de Coll Formic.. ( peró més maca.. i amb algún tram més trempat... ;-)))
També es força més solitaria...
no acostuma ha haver tanta i tanta gent com desde Coll formic...
Aixó si.. et recomano que esperis a que acabi Octubre.. aquests díes tenim ple de gent als boscos buscant castanyes i bolets...
a partir de primers de novembre.. tornerem a estar més tranquils..
:-)))
Pekas, si, ja hi he pujat per aquesta banda, és molt xulo!
Publica un comentari a l'entrada