Avui, vist que el temps no acompanyava, he anat a nedar una mica després de molts mesos de no anar-hi. Com ja he dit alguna altra vegada, la natació és la única disciplina que encara que no l'entreni, no hi perdo. O almenys aquesta és la sensació que tinc. M'hi he força bé: com una sirena jajajja... Us desitjo un bon pont (els qui en feu)
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada