La meva llista de blogs

3 de juny 2008

Avui dia 4 en faig 28!

Qui ho havia de dir, la petita de la família ja ha arribat als 28. Sóc un any més vella però de moment encara no tinc canes ni arrugues, jajajaj. Avui fa 10 anys que vaig complir els 18.... uii, quina por!... quan un pot dir que fa 10 anys que qualsevol fet de la seva vida, és que s'està començant a fer gran. En fi, hi ha qui diu que els 28 són millor que els 27. Això és difícil perquè els 27 han estat immillorables!! Per cert, un dia com avui fa 28 anys resulta que fotia una calor asfixiant, i sinó que li expliquin a la meva mare... jeje

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Segur que millores!!!
Moltes feliçitats!!!

rogero ha dit...

moltissim felicitats!!!! ole, avui és el teu dia! disfrutal com tots els dies pq són únics i especials. que en facis molt mes i tan guapa com sempre!

XAVI NOVELL ha dit...

moltes felicitats XAVALINA i que per molts anys puguis portar aquesta trampera d'entrenaments i reptes.

SALUT!

Michi ha dit...

Felicidades Mariona,ya queda poco para el gran dia,no dejes de buscar los colores verde y amarillo de mi maillot,del Camaleon,un saludo y nos vemos pronto.

david malmeto ha dit...

¡¡¡¡Muchas felicidades!!!!. La música una caña. Tiene años pero lo que vale, vale.

NEMO ha dit...

Moltes felicitats campiona.

Edat d'or per fer un Ironwomen i ser finisher. Ens queda res així que fes bondat.

Anims

Mariona ha dit...

Alex, espero que sí, com els bons vins!

Rogero, hem de gaudir cada dia de la nostra vida com si fos l'últim i anar millorant, a ser possible...

Xavier, espero que la motivació no s'acabi i anar assolint nous reptes.

Michi, nos vemos en 20 días por tierras francesas!

David, en deezer no se encuentra música actual pero es cuestión de buscar los temazos

David, m'agrada això d'ironwoman jajajajja. Niça ho tenim ja molt a propet!

Miguel Angel ha dit...

Som de la mateixa "quinta"! Jo faig els 28 anys el 23 de juny. Moltes felicitats y espero que el millor regal que et facis a tu mateixa sigui acabar Niça complint els teus objectius.
Vinga, molta força!!!!

robert mayoral ha dit...

felicitats, ara regala't un ironman finisher!!!

van krujem ha dit...

quien los pillara los 28 , jajajja felicidades y no hay descanso , hoy a entrenar a tope,

Fran ha dit...

Felicitats! i que els 28 encara siguin millor!

ivan ha dit...

l'any del teu primer ironman'¡¡¡

jeje,jo vaig debutar amb 27, bona edat per estrujar al cos.

que pasis un bon dia

ivan

Motoret ha dit...

Moltes felicitats guapíssima!!! diuen que els 28, és la millor edat per debutar en un IMan !!!

Ferran Vila ha dit...

Felicitat, "pipiola", je,je. L'any que bé sempre es millor que el que ha passat. Al menys s'ha d'intentar que ho sigui. Tú vas camí de fer-ho. Força.

Jordi ha dit...

Moltes felicitats!! Això de les arrugues... m'ha semblat veure'n una a una de les fotos que tens penjades... al mallot, es clar!! jejeje

Mariona ha dit...

M. Angel, els de la quinta del 80 som molt ben parits :P

Robert, seria un bon regal, però costarà força d'aconseguir

Van krujem, no te quejes que estas en la flor de la vida!

Fran, això espero. Salutacions.

Ivan, em portes 1 any d'avantatge, això ja no ho recupero ;-)

JORDI, això diuen? Doncs la majoria de gent que hi participa és força més gran

Ferran, com tal sigui igual de bo que aquest any ja em conformo :P

Jordi, sort que has puntualitzat això del mallot que sinó... jajaja

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS, M'HA FET MOLTA IL·LUSIÓ REBRE LES VOSTRES FELICITACIONS!!!

Jordi ha dit...

amb retard, però com diuen que hi ha vuitada: MOLTES FELICITATS.

Qui els atrapes.. i m'has fet recordar que jo vaig estrenar-me en distància IM amb la mateixa edat que ho faràs tu!!!

Apali, a disfrutar dels entrenaments i a per Nice08

Mariona ha dit...

Gràcies Jordi, serà veritat que els 28 és una bona edat per debutar en IM.