La meva llista de blogs

4 de juny 2008

Visita al pantà de Sau

Com no podia ser d'altra manera, el dia de l'aniversari he fet una de les activitats que més m'agradan: sortir a patir una mica amb la BICI. I de quina manera he patit! Quan he sortit, el cel ja amenaçava pluja, com cada dia. Però he decidit continuar endavant, a la recerca de l'aventura!!!

Després de passar per uns quants pobles de la comarca he decidit arribar fins el PANTÀ DE SAU, per examinar quin efecte han tingut les continuades (i emprenyadores) pluges del mes de maig. A més feia la tira de temps que no hi anava... Després de fer un portet inesperat, he arribat al pantà i l'aspecte que presentava era aquest, amb el campanar gairebé tot cobert. Vaja, que tenim unes bones reserves d'aigua. Llavors a 20 Km per acabar ha arribat la pluja i jo amb màniga curta.
En total m'han sortit uns 85 Km amb un parell de ports, amb fred, pluja i humitat... Unes condicions d'aquelles que "curteixen" la pell, jajajajja... I arribant a casa, bona recuperació amb un indescriptible bany d'aigua bullint!

5 comentaris:

karli ha dit...

Perdó perdó perdó perdó!!! moltes felicitats moltes felicitats et desitja l'amic Karli moltes felicitats!!!toooomaaaaa ya!!! amb aquesta cançoneta hem perdones l'endrreriment de la felicitació oi? es que he estat un parell de dies desconectat d'internet i...caguncony la de Vic ens fot anys!!!!! Felicitats fiera!!!!!
Bona sortideta per el pantà, quina passada veure'l avui comparat amb fot tres setmanes que la gent caminaba per el peu del campanar!! però ja està be d'aigua cony!!!!
Apa cumpleanyera que vagi be!!!

rogero ha dit...

bene bene, colta que no pares tu, jo avui run run. eo! diumenge q, nem al montseny? m'he quedat sense places per debutar a salou. Volia debutar en un olímpic!! Quan ne fan un altre?

Sergi ha dit...

felicitats mariona, encara que sigui amb ratras... ja no et fa por res, sortir amb pluja o fer-te 160kms.... makina,makina !!

rogero t´ha passat lo mateix q a mi...m´he anat a apuntar akest mati i places esgotades.

jo espero debutar la stmana q ve a manresa

slds

XAVI NOVELL ha dit...

ara m'agrada! amb ho sense pluja a entrenar !!!!
jo avui per 4art dia consecutiu xop de girona a casa... i na fent.

al final m'he apuntat a la de rutes del montseny ...
a pasar penuries pujant a santa helena... que guapa la marxa, SI NO PLOU!!!
prou , prou , prou

Mariona ha dit...

Gràcies Karli, encara accepto la teva felicitació perquè estava dins el límit jajajja

Rogero, vinga tots a pedalar pel Montseny el diumenge. Pots debutar el setembre a Banyoles (l'aigua està neta, creu-me). Per cert, avui hem estat parlant de Niça i m'han preguntat si tu venies i he dit que sí!!

Sergi, no recordava que es feia el de Manresa, que vagi bé!

Xavier, sabia que acabaries caient. Ens veiem diumenge!!!