La meva llista de blogs

10 d’ag. 2009

"Rodillos"

Com que tinc la intenció d'entrenar fort la bici aquest hivern, m'ha passat pel cap de comprar-me un "rodillo". En voldria un de bo, bonic i barat, tan silenciós com sigui possible i que no em desgasti massa la coberta. Aquests dies he estat mirant en una conegudíssima botiga d'esports i he trobat 2 models Tacx i Elite, tots 2 al voltant d'uns 150 €. Una altra opció seria el "rodillo de 3 rulos" però crec que no tindria prou equilibri, tot i que aquí diuen que va tan bé per guanyar seguretat. Al principi sembla complicat:

10 comentaris:

fran de toro ha dit...

el de la foto es el mio, no deja de ser una pesadilla, lo hago pero prefiero las clases de espinning un abrazo

david malmeto ha dit...

Lo que pasa es que ese tio es un poco torpe. No es tan complicado. Contra más deprisa vas, mejor. Eso si, al cabo de 25' ya estás hasta las pelotas y pensando en bajarte (al menos yo). Llorenç es un experto en estos rodillos (se apoda rodillovolador por algo). Alguna vez me ha mandado algún video suyo haciendo rodillos y flipas. Igual se pega 40' a una media de 55/hora. Ya le diré que te mande un video de muestra.

Joan ha dit...

jo ho vaig intentar i ara tinc una bici de spinning al garatge
entre el soroll, l'equilibri i el desgast de cobertes ..., clar que jo ho feia amb una mtb, però sobre tot el soroll era insoportable

Edu Luque - edumac75@gmail.com ha dit...

per a mi millor la opcio spinning!

rodillovolador ha dit...

Hola, soc "rodillovolador". Sota la meva experiencia haig de dir que no hi ha cap entrenament estàtic per la bici més eficient que "rodillo holandes", el de tota la vida. Ni estática convencional, ni spinning. Aixó sí, si vols que apart de per calentar o simplement suar et dongui resultats òptims com a entrenament, has de patir com un cabró. El "rodillo" va ser la base del meu entrenament per falta de temps durant 12 o 13 anys (7 en competició) i sé el que dic, perque vaig arribar a treure-l´hi uns resultats "flipants". Treballas tot el cos perque has de mantindre el equilibri i aixó fà que també entrenis la postura, depuris el pedaleig i aumentis la agilitat i potencia. Si arribas a soltar-t´he de mans durant l´entrenament i aconsegueixes treure unes mitges molt altes a molta cadencia puc garantitzart-t´he que millorarás moltissim.

Jose ha dit...

Hola, jo tinc el mes barat de Tacx, l'ecotrack i al principi costa una mica, per`jo em poso entre la paret i una taula per si de cas i ja puc prescindir de la taula. Quanta més cadencia porta millor, quan tornis a la carretera veuràs que pots anar per sobre de la línia de la carretera tranquilament molta estona, a més la pedalada serà molt més rodona.
Si no t'atreveixes amb ell de moment, jo tinc el suport de la roda davantera i no el faig servir.
Apa adeu que "m'enrollo"

Mariona ha dit...

Fran, el spinning es muy divertido

David, ahora entiendo de dónde sale el apodo jeje

Sr. Lobo, el secret contra el soroll podria ser posar-se música

Edu, com l'spinning no hi ha res

Llorenç, gràcies per les teves explicacions. Ara ja tinc clar que la millor opció és el "rodillo" tradicional. A mi em convé millorar l'equilibri, la posició, la cadència i la pedalada, per tant és ideal per mi! Tinc ganes de patir!!

Jose, segur que al principi em costarà adaptar-m'hi, tal com em va costar acostumar-me als pedals automàtics, però espero aconseguir-ho!

Pep Tatché ha dit...

segons la meva modesta opinió, si vols millorar potencia, resistencia aeròbica i anaeròbica, sense patir massa, o que et passi l'estona ràpid, la millor opció és un tacx amb conexió a internet i apuntar-te a la LEVE o a la VCF. Competicions per internet!
canya assegurada.

Ciclista ánonimo ha dit...

Uf, yo tengo un Tacx y miedo me da cojerlo de nuevo.
Recuerdo que en cuanto tenía que hacer más de 20-30 minutos ya me agobiaba, me ponía musica, la tele, lo que fuera y aún asi es pesadísimo.
También para cojer pulso esta dificil sobre todo cuando ya vayas medio bien.
Aún así es imprescindible tener uno para invierno y días malos, en los de 3 cilindros entrenas bien la técnica, pero dificil cojer pulso y en cuanto te descuidas , zas, igual acabas volando.
Uno de esos con agarre de rueda delantera no está mal, pero mejor uno con resistencia para poder hacer entrenos de un poco más de calidad ( algunas resistencias son bastante penosas, miratelo bien).

Jetlag-Man ha dit...

El de tres rulos no es mala idea -y están bien de precio-, pero no te puedes descuidar ni un momento (lo cual suele pasar en las sesiones largas...).
¡Buen verano!