La meva llista de blogs

30 d’ag. 2009

Terra de Comptes

La marxa d'aquest any suposava un canvi en el recorregut (A) perquè a Castellar de N'Hug s'hi celebrava una festa dels gossos d'atura i havien prohibit el pas. Així doncs quan he vist que a la ruta B s'havia de pujar 2 vegades a la Collada de Tosses i tenint en compte el nivell de trinxada que portava a sobre del dia abans, he ideat la ruta M (de Mariona) jajjajajaj... La ruta M ha consistit en 84 Km: Ripoll - La Collada - Ripoll. Tot i que em queda a prop de casa, no havia pujat mai a la Collada en bici i la veritat és que m'ha encantat. Aquest port comparat amb el de Vallter sembla que faci baixada!! jajajja
Ufff quin perfil! Aquesta zona me la coneixo bé i avui no m'he deixat enganyar!! He sortit una estona abans i a l'alçada de Planoles he fet una petita parada per fotografiar el pas del 'peloton'. Llavors he continuat per la Collada en direcció a La Molina on he tornat a esperar el pas del "Tour" amb la intenció de pillar alguna roda que m'ajudés a tornar a Ripoll.
No ha estat fins a Ribes on, apretant força les dents, m'he pogut enganxar a roda d'un AC77 i que m'ha fet volar fins a Ripoll a un promig de 43 Km/h per terreny pla!! Només em faltava això per acabar-me de 'rematar' jajjajaj... Total que entre una cosa i l'altra he acabat el cap de setmana completament fosa! Ha estat un bon entrenament de cara a la duatló de Queralbs del 4 d'octubre.

1 comentari:

Clara ha dit...

Un bon entrenament, aixo no es res per tu, ja ja molta força per 4 d'octubre..Petons