La meva llista de blogs

22 d’oct. 2010

Primera bestiesa

Estem a les acaballes de l'octubre i comencen les bogeries. Aquest diumenge 24 participaré a la Cronoescalada del Cremallera: 7 Km a peu amb 850m de desnivell positiu. És una salvatjada, tenint en compte que no l'he entrenat. En fi, m'enxufaré l'mp3, amunt i a veure què surt...
Canviant de tema, avui he anat a un examen mèdic de la feina i m'han dit que estic perfecte i que tinc una vista de linx :-). Han flipat que veiés tots els números més petits. Per cert, a l'apartat Esports que practiques, l'espai se m'ha fet petit jajajja...
A topeeeeeee!

2 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Jajaja a un sedentari un cop li van dir "sobrepeso" i des d'aquell moment no para de fer quilòmetres jajaja

Conec més d'un que a l'apartat esports li falta espai jejeje

Ferran

Mariona ha dit...

Així m'agrada ;-)