La meva llista de blogs

11 de juny 2009

Per variar

11.06.09. Per variar de tanta bici, pujada a Matagalls des de Collformic, aprofitant que feia una tarda magnífica. A la imatge al tram final del Turó Gros.

10 de juny 2009

3r dia consecutiu

No està malament, amb 3 dies sumo 222 Km. Avui he fet una volta dura de 80 Km - 135ppm - 1800 Kcal. Recorregut: Gurb - Vic - Sentfores - Sta. Eulàlia - Fontfreda - l'Estany - Moià - Collsuspina - La Pollosa - Tona - Balenyà - Taradell - Sta. Eugènia - Vic - Gurb. Passant per Moià he fet la "maruja" buscant si veia el megacrak Morales. I per casualitat l'he trobat a casa seva quan tornava d'entrenar amb un altre crack de l'equip. He flipat amb la nova bici que ha adquirit: és lleugera com una ploma, una passada!!

9 de juny 2009

Foto publicada

Quina gràcia, es veu que aquesta foto tan xula que vaig fer el 30 de maig a Moià ha sortit publicada la Regió 7. A la imatge hi surten: El Purito (Caisse Epargne), Jaume Morales (Penaca - Lucta) i Julie. La veritat és que en aquell moment ni jo ni la Julie ens vam adonar que el noi de l'esquerra era el Purito, que despistades! jajajjaj
I avui he fet una volteta guapa de 80 Km: Gurb - Vic - Roda - Manlleu - Vic - Tavèrnoles - Folgueroles - St. Julià - Romagats - La Fullaca - Seva - Balenyà - Taradell - Vic - Gurb. Total 1648 Kcal i 137 pulsacions promig
He arribat a Vic ja molt tard i m'he atrevit a passar pedalant pel mig del passeig per veure quin ambient es respirava al centre jajajja

Bici robada

Sembla que últimament s'està posant de moda això de robar bicis. Aquesta vegada li ha tocat el rebre al massai. Quan m'ho ha dit no m'ho acabava de creure però resulta que és veritat. Quina putada! Si algú la troba que es posi en contacte amb ell o amb mi. Característiques: F4:13 , rodes campagnolo scirocco , Garmin 605 , Selle Italia blanc , pedals Keo. Per cert, la meva no crec que me la robin mai però tot i així ja aniré amb compte.

8 de juny 2009

Torno a pedalar

Entrenament 08/06/09: Bici 62 Km (135 ppm - 1200 Kcal) sota un cel amanaçador i amb frescota. Feia 14 dies que no tocava la bici perquè la marxa Terra de l'Aigua em va deixar una mica "traumatitzada". Demà més!
I avui ha estat un dia important ja que per fi he aconseguit la condició de FUNCIONÀRIA!! :-) A la imatge, moment de l'adjudicació de la plaça. A l'Administració diuen que costa entrar-hi, però també diuen que encara costa més sortir-ne jajajja

Sorpreses inesperades

Ahir durant l'ascens al Puigmal ens vam trobar una bona colla de cracks.

D'esquerra a dreta: Roger Roca, Mariona, el meu pare, Susana. I quina raska fotia!!

En Jaume Tolosa que ja baixava

5 de juny 2009

Ironman 2010

No voldria avançar-me als esdeveniments ni crear falses expectatives perquè encara falten molts dies però s’està cuinant el que podria ser el meu 2n ironman. I aquesta vegada seria per terres Suïsses, a Zurich! Objectiu: Rebaixar el temps de Niça (15:55:51).
I per què aquest, i no un altre?
- S'hi pot arribar amb cotxe (9h)
- El circuit ciclista és "relativament" pla
- No hi acostuma a fer vent
- És un Ironman prestigiós
- Normalment no hi fa una calor extrema
- L'entorn és preciós
- És d'aigua dolça

3 de juny 2009

29 primaveres

Avui dia 4 de juny és el meu aniversari. Aquesta és la última vegada que hi ha un dos a la primera xifra, símbol universal de joventut. Hauria de començar a pensar en posar seny i deixar de fer tantes bestieses però... ostres, ben pensat... mai tornaré a ser tan jove com sóc ara, així doncs continuaré amb els meus reptes i objectius perquè m’agrada el que faig. Cal dir que a poder escollir, m’hauria quedat amb 25 o amb 21... però aquí diuen que està força bé tenir-ne 29 jajajjaja

2 de juny 2009

L'aviació actual és la de 1960


Desapareció un avión de Air France en el medio del Atlántico. Pero no sabemos dónde. No sabemos dónde porque los aviones de hoy no usan GPS como equipo legal en el avión. Porque no tienen geolocalizadores con GPS que transmiten constantemente la ubicación en zonas como el Atlántico donde no hay radares. El tema de que un avión no diga de dos maneras diferentes a los controladores donde está y que solo dependa de que lo encuentren los radares ayudado por el transpondedor es patético. En este artículo de Le Monde aparece un mapa en el que muestran donde están buscando el avión de AF. El mapa va desde Cabo Verde a la Isla Fernando de Noronha. Eso son más de 4000km para encontrar un avión de 100m. Así están las cosas. Cuando me hice piloto no me podía creer lo atrasada que está la aviación, los VOR, DME, las radios son sistemas arcaicos y el GPS no está siempre homologado y las autoridades aeronáuticas son tan locas que no dejan a los pilotos llevar GPS de mano cuando cruzan el Atlántico. Muchos pilotos me contaron que los “llevan de contrabando” y estamos hablando de Garmins de 200 euros. Pero esto no ayuda a que te encuentren, solo a decir donde estás en caso de emergencia. Y por la radio, el hecho de que todos escuchan la misma frecuencia, que las instrucciones llegan por voz y no por escrito en un cielo que es una ensalada de acentos e idiomas es una gran confusión. Para mi es un milagro que no haya más accidentes. La informática apoyada por GPS, sumados a radio y radares, haría de los vuelos algo más seguro. Los controladores tendrían que saber siempre dónde están los aviones comerciales aunque estén en medio del océano y los aviones tendrían que tener comunicaciones via radio, via satelite y directamente desde las turbinas, y todos sus instrumentos a los controladores. Es más los mismos controladores tendrían que tener su trabajo supervisado por ordenadores que les alerten cuando ellos están haciendo algo mal. La aviación depende demasiado de sistemas anticuados y no está lo suficientemente informatizada. Los pilotos y controladores necesitan más ayuda. Se podrían tener programas que desde tierra detectaran fallos en los aviones que los mismo pilotos puede que no se den cuenta que están ocurriendo. En fin nadie diseñaría la aviación como está ahora si empezaran desde cero.

Les "Penaca Girls" & el Kapo

1 de juny 2009

Entrenament en alçada

Avui dilluns, festiu per alguns, m'he passat tot el punyetero dia a la muntanya. No se m'ha acudit res més que pujar a peu des de Queralbs fins al Puigmal, prop de 2.000m de desnivell positiu acumulat. El primer tram fins a Núria l'he fet en un temps récord de 1h 20', una mica inferior al temps que marcava l'indicador: 3h 30' (on vas animal?).La pujada en solitari al Puigmal (2.913m) era un repte que tenia en ment des de feia molt de temps. Em feia respecte perquè a la muntanya no se sap mai amb què et pots trobar però m'ha anat molt bé. He pujat sense motxilla perquè el considero un element globero i poc glamurós jajjaja. Només necessitava aigua i no me n'ha faltat, en baixava per tot arreu.
He arribat al cotxe després de gairebé 8h fregint-me al sol (semblo un conguito) molt contenta per tot el que he fet avui. I a les 7 de la tarda ja estava sopant perquè amb tanta tonteria la veritat és que no he pensat ni a dinar.

Queralbs-Puigmal-Queralbs