La meva llista de blogs

5 de juny 2009

Ironman 2010

No voldria avançar-me als esdeveniments ni crear falses expectatives perquè encara falten molts dies però s’està cuinant el que podria ser el meu 2n ironman. I aquesta vegada seria per terres Suïsses, a Zurich! Objectiu: Rebaixar el temps de Niça (15:55:51).
I per què aquest, i no un altre?
- S'hi pot arribar amb cotxe (9h)
- El circuit ciclista és "relativament" pla
- No hi acostuma a fer vent
- És un Ironman prestigiós
- Normalment no hi fa una calor extrema
- L'entorn és preciós
- És d'aigua dolça

9 comentaris:

FERRAN ha dit...

Pues molt anims ! segur que podras !!!

Ara toca entrenar!!!! ;)

Ferran Vila ha dit...

Però no han sortit les inscripción no? Jo vull debutar l'any vinent i no tinc ni idea d'on fer-ho

Furacán ha dit...

Con lo que andas en bici este año aún te quedaba mejor el Altriman jejeje Zurich debe estar bien, además tenemos a 2 buenos embajadores allá que te pueden indicar todo lo que necesites. en suiza hay que tener cuidado con el tema de seguros y demás porque luego te mandan una factura a casa con los gastos si necesitas asistencia médica, un compañero mío creo que aún está en busca y captura en Suiza por no pagar unas bolsas de suero :-)

Angel Salgado ha dit...

Felicitats pel "projecte"

et comento de zurich:

1. pla pla son unos 100 kms...la resta son pujades del 8-9 inclus algun tram del 12-13%...no son super ports pero fan mal a les cames.

2. No fa vent.....0.....comparat al que fa aqui es 0.........brutal.

3.Pot ploure amb facilitat, llavors fara fred (l'any passat 12-13 graus a la bici, pero sense vent)

ES PRECIOS!!!!!

jordimasfepesa ha dit...

anims noia!!!!
això son paraules majors!!
quin va ser el primer?com va anar?

Equip Ambisist BTT ha dit...

doncs ànims i endavant que segur que baixaras el crono....

Clara ha dit...

Doncs jo mariona t'animo que ho facis, comença a aprepararte i no dubtis i fes-lo..

ALBERT RUNNER ha dit...

Soc un company que segueixo el teu blog a traves d'en Victor Gutierrez...

jo m'el plantejo el mateix, pel 2011.. o sigui que et seguire a veure que tal t'ha anat..

Moltissima sort.

Mariona ha dit...

Ferran, tocarà entrenar i molt, si és que vull millorar

Ferran, les inscripcions encara no han sortit

Fuacán, ya me han dicho que allí es todo bastante caro

Angel, gràcies per la teva descripció. Per cert, vaig llegir la "crònica d'una espectadora" no fa gaires dies jeje

jordimas, el primer va ser a Niça i aviat farà un any

Ambisist, espero baixar el crono bàsicament en el tram de bici

Clara, gràcies pels ànims

Albert, anima't pel 2010 jeje