La meva llista de blogs

21 de juny 2009

"Tres Nacions"

21.06.09 - Tot i no contemplar aquesta marxa al calendari, quan ahir al vespre en Rogero em diu que hi va, decideixo apuntar-m'hi malgrat portar pocs Km d'entrenament les últimes setmanes. A vegades les coses no planificades són les que surten millor. La pitjor part és que tocarà llevar-me a les 4.35 del matí!!! agghhhLa marxa cicloturista de les “tres nacions” s'anomena així atès que els seus 140 Km de recorregut neixen a Puigcerdà, passant per Andorra i saltant a França pel port d'Envalira. He sortit 40 minuts abans de l'hora oficial i d'aquesta manera he anat tota l'estona acompanyada d'altres ciclistes, com a mi m'agrada (excepte les 2,5 h inicials). La part més dura de la marxa és del Km 50 al Km 100 aprox. on comença una pujada que s'incrementa bruscament a terres andorranes fins a coronar Envalira. En definitiva: un port de 50 Km. Crec que és el port més llarg que he fet mai. És d'aquells port en el qual et van minvant les forces i que segueix pujant... i que quan ja no pots més la pujada continua, continua i continua... Quina tortura!!
Paisatges espectaculars, imatges de postal.No havia estat mai al Port d'Envalira ni al Pas de la Casa, i he flipat!! Crec que el Tour passarà per Andorra els propers 10 i 11 de juliol.
Avituallaments molt complerts i organització immillorable. Fins i tot hi havia pollastre a l'ast!

I canviant de tema: Duel de Fabian Cancelara i Roman Kreuziger a l'etapa final de la Volta a Suïssa. Tots 2 són grans ciclistes!

4 comentaris:

Julie B ha dit...

Enhorabuena Campeonaaaa!! Diosss, vaya sorpresa me has dado, pero que bien que hayas ido als Tres Nacions!! Campeona, eres una Campeona!!
Yo estoy hoy un poco triste, porque ayer, de haber ido a la carrera con mi coche, luego estaba invitada por el Camp de Tarragona a ir hoy al LLagosti (que es una carrera muy guapa por Castellón).... en fin.. no pudo ser, otra vez será....

Un besote Guapa! y a seguir pedaleando!!

Lluís Barbosa ha dit...

Quant te vist alla a andorra la vella ja te avisat que venia molta pujada, i jo no anava tan fort, me quedat amb diploma de plata, jo que volia el d'or. Pero tot molt be, el port d'Envalira no s'acabava mai s'ha ma fet etern.

Salut maca
Lluis

Ferran Vila ha dit...

Mariona no sabia que hi eree, Envaliara no es molt dur en quant a rampes, però es etern a mes air teniem vent de cara a gairabé tota la asencio. Salut

nikabike ha dit...

Hola Mariona!! Jo també vaig fer la marxa ahir però vaig sortir a les 8. Una noia em va comentar que si al final les noies havien sortit abans i jo li vaig dir que no en sabia res. Com et vas assabentar?? Va anar bé,oi?? Al blog tinc fotos del mateix avituallament. A veure si un dia ens veiem!!