La meva llista de blogs

25 de juny 2009

Actes paral·lels al Tour

24.06.09. Abans no ho pensava però ara sí: La nit és per dormir i el dia és per viure'l al màxim i a tope. Després de dormir 10 hores com una reina, preparo les coses per anar al Puigmal a peu. Per la carretera, poc abans d'arribar a Ribes, trobo un ciclista que porta un bon ritme. No podia ser altre que en Xavi que aprofita el dia festiu per fer una trinxada de les seves. Arribo a Queralbs, li foto canya i amb 1h 25' sóc a Núria. En aquests casos més val que no porti pulsòmetre perquè m'espantaria... Porto un ritme fort i no em queda oxigen ni per dir "bon dia" als que avanço jajajjaja... Aquest crec que és un bon treball cardio-respiratori i de fons. A la baixada intento mantenir el bon ritme per agafar força, habilitat i tècnica.
Canviant de tema, els dies 9 i 10 de juliol el Tour passa per les nostres terres i s'han organitzat uns actes paral·lels per a l'ocasió:
03/07/09: 24h ciclistes Montjuïc: Estic a la llista de la Federació per participar en el sorteig
09/07/09: Barcelona spinning world record: M'he apuntat a la sessió Tourmalet :D
09/07/09: Ona Groga: Perquè som la millor afició del món

2 comentaris:

Maria ha dit...

Nena....que fas dema?

Mariona ha dit...

Tinc un dinar però no sé si anar-hi perquè em parteix tot el dia... Quina proposta tens? Sorprent-me!!!!