La meva llista de blogs

14 de juny 2009

Del mar a la muntanya

Sembla que estigui de vacances. Ahir natació al mar i avui a peu per la muntanya i perquè el cap de setmana només té 2 dies, que sinó... jajjaja. La matxacada ha consistit en fer Queralbs - Núria - Puigmal - Núria - Queralbs, fent el meu millor temps de Núria a Puigmal amb 1h 35'. Segur que n'hi ha molts que s'hi estan menys però la veritat és que no m'havia sentit mai tan forta a la muntanya com les últimes setmanes. En aquesta ocasió hem trobat en Ru i la Glòria que venien de Fontalba i que també han pujat el Puigmal. Demà toca bici. Crec que el tinc el cos una mica desorientat amb tanta varietat esportiva jajajajja

2 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Quina enveja!

"no hase falta disir nada más"

Ara només falt que demà facis quatre ports de muntanya en bicicleta per carreteres secundàries sense cotxes i ja em moro d'enveja definitivament
:-)

Ferran de Sedentaris.cat

Mariona ha dit...

Ferran, crec que avui no podré fer ni un sol port perquè el tema està complicat (=pluja)