La meva llista de blogs

28 de juny 2009

Sessions llargues

En primer lloc voldria felicitar en Marcel Zamora perquè ha guanyat per 4a vegada consecutiva l'Ironman de Niça, quin crack! Anem al tema. Tanco la setmana amb la sensació que he fet poca cosa perquè només he entrenat 3 dies. Però si compto el total de temps invertit doncs tampoc està tan malament, em surten 16h. A partir de demà em toca bici, que la tinc una mica abandonada. Avui he fet la ja habitual ruta Queralbs-Puigmal-Queralbs, a alta intensitat i batent novament les meves marques personals: Queralbs-Núria 1h 23'; Núria-Puigmal 1h 35'; Puigmal-Núria 55'; Núria-Queralbs 1h 7'. Pujada a un ritme molt alt i baixada trotant tota l'estona. Cada dia m'agrada més la muntanya i cada dia m'agrada més CÓRRER per la muntanya. De gran vull ser una Skyrunner jajajjaja... Necessito coses fortes!!!! A topeeeeeeeeeeee

5 comentaris:

Kel ha dit...

Si no ho has fet, la propera vegada puja al Puigmal pel Turó de l'Ortiga (que es per on ens faran passar el dia D) i no per l'Embut. Jo l'any passat em va sorprendre la duresa d'aquest tram,

david malmeto ha dit...

Mariona, como no vayas con cuidado, de lo rápido que subas no podrás parar y en el Puigmal saldrás volando y aterrizarás en Ribes. jajajajajajaja. Cuídate campeona.

Ivan ha dit...

Doncs ja som dos, noia!!!

skyrunning mola!

SANTIAGO ha dit...

ANIMO campeona!!
Correr por la montaña se parece tanto a correr por asfalto como comerse una pizza a una paella. Jijjjjjii. A mi también me encanta correr por la montaña!!! ( y comer pizza, claro!) jijiji
:)

Sedentaris.cat ha dit...

Ei, als "sedentaris" ens agrada tot el que tu fas ... som així de "pilotes" :-)

Atenció a la pregunta: quan fa que l'ésser humà fa esport per la muntanya i quan per l'asfalt?

Sedentari amb nova bullofa al peu, premi per acabar la Marxa de Resistència d'Olost