![]() |
| Duatló de Bellmunt 2008 |
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores

4 comentaris:
no enlaces tantos sitios mariona que luego te me pierdes ,quedate con el blog y deja lo de picasa pa otro!! les hecho un vistazo a bellmunt a ver que has hecho yaa!!
un besazo!!
Daniel, un poco perdida sí que estoy jajajjaja... pero me gusta chafardear y aprender de las nuevas tecnologias. A Bellmunt fui sólo de reportera! Un saludo
T'ha quedat molt bé, Mariona!
Si si si, la vi cantandola en Ibiza, tremendaaaa. T voy a meter en la lista de mis blogs, saludoss
Publica un comentari a l'entrada