Aquests 2 personatges són els que actualment omplen més pàgines dels diaris. Totes les enquestes apunten cap a Obama com a guanyador. Aparentment sembla el millor (o el menys pitjor). Segurament ho és, si més no per l’aparença o la manera de fer. Però governi qui governi, els americans es continuaran creient el centre del món i ens continuaran donant pel sac. Tan de bo m’equivoqui. El temps ho dirà.
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
2 comentaris:
suposo q la novetato oi?? Obama, ara toca els demòcrates. només a Catalunya un pot estar-se 23 anys aferrat al poder, tenim molt q aprendre
Trueno, ho hem endevinat... jeje...
Publica un comentari a l'entrada