Aquests 2 personatges són els que actualment omplen més pàgines dels diaris. Totes les enquestes apunten cap a Obama com a guanyador. Aparentment sembla el millor (o el menys pitjor). Segurament ho és, si més no per l’aparença o la manera de fer. Però governi qui governi, els americans es continuaran creient el centre del món i ens continuaran donant pel sac. Tan de bo m’equivoqui. El temps ho dirà.
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
2 comentaris:
suposo q la novetato oi?? Obama, ara toca els demòcrates. només a Catalunya un pot estar-se 23 anys aferrat al poder, tenim molt q aprendre
Trueno, ho hem endevinat... jeje...
Publica un comentari a l'entrada