MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
7 comentaris:
EYYYYYYY molt be disapte estas forta eeeeeeeeee un peto
Felicitats Mariona pel dissabte. Em trec el barret.
Lenticulars, rodes de perfil, carbono, mínim pes, ...... està molt bé, però són més importants les cames. I tu les tens !!
Salut !
Uffffffff, estic que no toco de peus a terra amb els vostres comentaris jeje. Moltes gràcies nois! :-)
Enhorabona pels 226! Ens veiem als 300 d'aquest dissabte???
Continua així
Jose, la brevet300 quina temptació... M'ho he de pensar bé perquè segur que serien més de 12h!!! Ho estudiaré!
Eso! Eso! Aerodinamica a tope, jajajajaja
No t'ho pensis que sino no vindràs,jajaja. Jo calculo amb optimisme unes 15 h.
Publica un comentari a l'entrada