Continuo la tercera setmana de vacances fent una mica de tot. També i gaudint del mar i de la platja. Avui dijous m'he "inventat" una nova travessia: Palamós - St. Antoni de Calonge. Poca cosa, en total dec haver nedat uns 1500 m. A la imatge es veu com a poc a poc vaig millorat la tècnica: 1) El braç que va per davant ben estirat i agafant bé l'aigua 2) L'altre braç arran de l'aigua per evitar perdre energia innecessària 3) Millor batuda de peus, es clar que al mar sempre hi ha més flotabilitat... De totes maneres falten només 22 dies per la Marnaton (6,5 Km) i estic nedant poquíssim ai ai ai...
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada