Ha estat una casualitat. Tornant de la Marnaton hem trobat els triatletes que estaven disputant la triatló de Banyoles. Els he fet unes quantes fotos passant amb el cotxe jajjajja... A veure si algú és capaç d'identificar-s'hi!!
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
1 comentari:
doncs jo si que l'he trobat!!!! m'he vist!! amb el teu permís l'utilitzaré al meu blog!
Gràcies!!!!
et una fan incondicional!
Publica un comentari a l'entrada