Atenció!!!!!!!!! La Duatló de Folgueroles queda aplaçada pel dia 24 de gener. Causes: La previsió de fortes glaçades i aquesta imatge del circuit de btt, que parla per sí sola.
CURSA RAMON OLIU, CANTONIGRÒS.
-
@cursaramonoliu
Diumenge passat vaig córrer la cursa Ramon Oliu, a Cantonigròs. Recordo
haver-la fet quan era més curta i gratuïta, aquest any amb du...
Fa 6 hores
2 comentaris:
Calla!!!! Que no es pot anar en bici per Osona? Però si pensava que aquí dalt no havia fet res!
Les carreteres estaran despejades o què?!!
Per diumenge, sisplaaaau!
Cristina, jo també prefereixo aquest diumenge però no hi ha res a fer. És per raons de seguretat!
PD: Les carreteres estan bé
Publica un comentari a l'entrada