Atenció!!!!!!!!! La Duatló de Folgueroles queda aplaçada pel dia 24 de gener. Causes: La previsió de fortes glaçades i aquesta imatge del circuit de btt, que parla per sí sola.
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 2 hores
2 comentaris:
Calla!!!! Que no es pot anar en bici per Osona? Però si pensava que aquí dalt no havia fet res!
Les carreteres estaran despejades o què?!!
Per diumenge, sisplaaaau!
Cristina, jo també prefereixo aquest diumenge però no hi ha res a fer. És per raons de seguretat!
PD: Les carreteres estan bé
Publica un comentari a l'entrada