Ha sortit ja el calendari de marxes cicloturistes i no recordava que començaven tan aviat: al març!! A curt termini m'agradaria repetir la Brevet de Manresa de 200 Km (14 març) i afegir com a novetat la Terres del Vi i el Cava de 146 Km (21 març). Així que toca posar-se les piles i ben aviat!!
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
1 comentari:
el calendari tambè el tens a wheriz!
aqui tens el link per veure-ho en mapa:
http://wheriz.es/group/925/map
Salut i kilòmetres!!
mk
Publica un comentari a l'entrada