Avui he anat a fer una mica "la heidi" per la muntanya. Després de 2 dies de repòs total per culpa de la pluja, això s'ha notat i m'he trobat amb forces i amb prou motivació. Tan sols falta un mes per la cursa de l'Olla de Núria i aquest any tinc ganes d'acabar-la, ni que sigui fora de control jajjaja... A topeeeeeee
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
2 comentaris:
Nena anem a fer un dia mitja olla!
Nenaaaaaa, si yupiiiii
Publica un comentari a l'entrada