Ja és tradició que cada any el dia 25 de desembre un grup de persones pugen al Matagalls des de Collformic per celebrar en Nadal i de passada cremar els torrons i les neules del sopar anterior jajajjaja... No hi ha inscripcions perquè és una activitat "particular", però tothom hi és convidat. Qui vulgui venir, a les 10h a Collformic!!!!
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada