Ja és tradició que cada any el dia 25 de desembre un grup de persones pugen al Matagalls des de Collformic per celebrar en Nadal i de passada cremar els torrons i les neules del sopar anterior jajajjaja... No hi ha inscripcions perquè és una activitat "particular", però tothom hi és convidat. Qui vulgui venir, a les 10h a Collformic!!!!
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada