Volteta del diumenge 16/10/11: Núria - Coll d'Eina - Pic d'Eina - Torre d'Eina - Pic d'Eina - Coll d'Eina - Pic de Finestrelles - Coll de Finestrelles - Núria. Uns 1100 m de desnivell positiu. M'he trobat molt molt bé i amb energia suficient per haver pogut continuar
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora

3 comentaris:
No pares eeee!!!!
per cert he canviat el blog, ara es jmppiticollons.blogspot.com
Jordi!! Ja he canviat l'enllaç del teu blog :)
ja he possat el teu enllaç al meu blog!
Publica un comentari a l'entrada