La meva llista de blogs

9 de set. 2007

Sortideta en bici pel Montseny

Avui he tingut el plaer de compartir un entrenament amb en Ramon, un crack de les curses de muntanya, les maratons i la bicicleta. "Que fort que estàs Ramon! Podries anar a fer l'Ironcat demà mateix!!" La sortideta d'avui pel Montseny m'ha anat bé per posar-me les piles. (Veure tercera foto de la columna de la dreta).
BICICLETA: Gurb - Vic - Calldetenes - Sant Julià - Coll del Buc - Viladrau - Seva - Els Hostalets - Tona - Gurb --> 60 Km - 2h 15' - 1200 Kcal - mig 144 / màx 213 (213??????)
__________________________________________________________
Per altra banda, tinc ganes d'estrenar-me en mitja marató. La de Roda de Ter del 14 d'octubre estaria molt bé, perquè em queda a prop de casa. Però acabo de veure que el temps màxim que donen és només de 2 hores!!!! I a més, coincideix amb la triatló de Sitges!

5 comentaris:

Miguel Angel ha dit...

Hey! Ho veus, ja tens solucionat el problema del blog, encara que sigui de la manera més fàcil, també és la més efectiva. Per cert, jo també vaig fer ja fa uns 3 anys la via verda del Carrilet i la ruta del Ferro (Ripoll- St.Feliu de Guíxols) en 3 díes i la veritat es que es molt guapa i molt recomanable per als que ens agrada la BTT. Una altra cosa, com et va la teva bici de carretera (BH)? Vull comprarme una i estic dubtant entre la BH L1 Race One y la Orbea Aspin.
Salutacions!

Mariona ha dit...

La BH va molt fina, molt bé. Ara bé, també t'he de dir que no sóc gaire entesa en el tema... No havia tingut cap bici de carretera abans. No puc comparar!

Anònim ha dit...

Bona sortida ahir, em va agradar la teva companyia i vitalitat, sobretot, que res t'espanti amb entrenament es pot fer tot, no hi ha res imposibla, tan sols hi ha gent que arriba abans.
Salut
PS, ja tens el meu móbil, qualsevol altre diumenge que volguis compartir entreno ja ho saps.
Ramon Anglada

Karpas ha dit...

No te preocupes por tu nivel de informatica, si te sirve de consuelo el mio es bastante patetico.

Pero ya te tengo linkeada si se puede llamar asi.

Un saludo!!

Mariona ha dit...

Gràcies Ramon, ja et faré una trucada.

Karpas, amb la informàtica sóc totalment autodidacta.