La meva llista de blogs

18 d’oct. 2007

15 years ago...

Doncs fa 15 anys ni nedava, ni corria, ni pedalava. Més aviat feia rodes, tombarelles, verticals, espagats, corda, cinta i aro. En dues paraules: GIMNÀSTICA RÍTMICA. En plan totalment amater i dedicant-hi tan sols 2 hores a la setmana. I és que ja se sap, tothom té un passat. A la foto feia cara d'estrangular a profe ja que estava una mica forçada! jajaja... Per cert, ahir vaig anar a recollir la copa de la mitja marató i resulta que vaig quedar primera classificada de la meva categoria (i no pas segona com m'havien dit). No entenc res, però em fa molta il·lusió.
17/10/07: CÓRRER + TONIFICACIÓ + SPINNING + SPINNING - 2h 55' - Total: 1500 Kcal.
_________________________________________________________
Per si algú s'hi vol afegir, dia 4/11/07, sortida en bici pel Montseny hora 2/4 9, lloc, parking de Casa Tarradellas, a la Crta. de Puigcerdà, a Vic.

10 comentaris:

Luigi ha dit...

Molt xulo el post

Menuda copa, ehhhhhh?

Karpas ha dit...

Pues yo de peke tenia cinturon azul de "taekwondo" o algo asi y tambien jugava a basket con mi 1'65, claro era el base.

TRI-CAS ha dit...

Feliciddaes por esa primera posicion!!!!
Ahora ya no puedes quedar segunda ese es el problema de ser el primero!!!
Ahora que no hay carreras la cosa esta mas calmadita sigue en el gim y entrenando que pronto llegan los duatlones!!!
Fuerza!!!

karli ha dit...

Primera mitja i primera copa com a primera!! impresionant!
M'obro de cames jo com estas tu en la foto i m'han d'aixecar amb una grua! soc mes rigid que una barra de ferro, menys elàstic que en pinotxo...
Ves apuntant a l'agenda que si no m'equivoco la primera setmana de desembre hi ha la mitja de la meva ciutat, Mataró, a veure si t'animes i per fi ens coneixem, encara t'espero desde el b de banyoles a la pista de tenis, han pasat gairebe 20 dies crec que ja et puc possar W.O.

Anònim ha dit...

Que bofona!!! jejejeje
Ara a repetir al Triatló ok??
Petons

Miguel Angel ha dit...

La foto m'ha recordat quan feia 1er curs a l'INEF, que teniem també com a assignatura Gimnàstica rítmica femenina... Imagina't quina pinta feiem tots els nois amb les pilotes, les cintes...I a l'exàmen final haviem d'anar amb malles!!! Em sentia ridícul ;)
Felicitats per la 1ª posició a la mitja.

Pep ha dit...

Quin mal la primera foto !! :-)))

Felicitats per la Copa !!

Miquel Morales ha dit...

Felicitats, deus ser de les poques persones que debuta en una cursa i se'n porta copa!!

Has entrat amb molt bon peu!

Mariona ha dit...

Lluís, la copa és una mica teva també!

Karpas, que bo això del cinturó blau!! jeje

Jeje, gràcies Toni

Karli, ets l'òstia, com ric amb tu!

Alex, repeteixo segur. Estic totalment enganxada :-)

Miguel Angel, m'hauria agradat veure't en directe a l'assignatura ;-)

Gràcies Pep.

Miquel és només primera posició de la meva categoria!!

Gorka ha dit...

Hola Mariona!!

Que bonito es mira, de vez en cuando, hacia atrás. Nos hace ver todo desde otras perspectiva. Hace un par de semanas comentaba encima de la bici, con un amigo muy íntimo, que hacía la friolera de 24 AÑOS que corrimos la Behobia-San Sebastián (20,5 Km). Ahora tenemos 37...

Esta prueba es muy popular por aquí. Este año sandrán unas 12,000 personas... casi nada.

Por cierto, hicimos 1h 35'!!!! con 13 años!!!!!

Besazo!!!!