La meva llista de blogs

20 de maig 2008

Ja tinc neoprè!!!!!!!!

Avui m'he comprat per fi el neoprè que tant de temps feia que necessitava. N'he adquirit un d'alta gamma: Orca Sonar, però a un preu molt bo perquè era un model de l'any 2006. Però a mi això tan me fa! L'estrenaré aquest diumenge a Narbonne. I a la imatge de sota estic fent el friky per la botiga Esportissim... com que el neoprè costa un ou de posar he aprofitat que el duia posat per fer-me la foto "oficial":
Així el calendari queda de la següent manera:
25/05/08: Triatló de llarga distància de Narbonne (1900 m - 87 Km - 21,1 Km)
01/06/08: Marxa cicloturista "Transcollserola" 146 Km (gràcies Ferran per informar-me)
08/06/08: Marxa cicloturista "Rutes del Montseny" 166 Km i 3000 m desnivell
15/06/08: ?
22/06/08: IRONMAN NIÇA
23/06/08: Ingressada a la Vall d'Hebron jajajjaa

11 comentaris:

josep-maria ha dit...

Ei Mariona, perquè no proves de fer uns metres a la piscina abans de Narbonne?

Sabràs on hi ha rossament i això s’agraeix.....

Vinga que si sense neoprè ja feies uns “tiempazos” amb el neoprè ja no diguem .....

De nou... que vagui molt bé per terres franceses.

lulu21 ha dit...

Això si que és un blog animat.....

Molta sorta França!!!

Et vaig seguint pel blog.....

.....Aquesta setman m'han tornat els euritos de l'inscripció de niça!!!

Una pena.... però!!!!

Ja tinc nou objectiu per finals d'any!!! menys... mal!!!

Bé!! si no us fa res.... podeu passar per:

www.luluironman.blogspot.com

SORT!!!!!!!!!!!!!!

Mariona ha dit...

Josep M. no crec que tingui temps de provar el neoprè abans, però ho intentaré. Ja us explicaré què tal per França!

Lulu21, gràcies per visitar el blog. Si et sembla bé, t'agrego en els enllaços i forçaa pel teu nou objectiu!

Miguel Angel ha dit...

Molt xulo el neopré.
Jo la veritat es que també totes les vegades que he anat a Esportíssim m'he tornat boig amb tota la quantitat d'articles que hi ha. Me'ls compraría tots! :-)
Que vagi molt bé per Narbonne!

rogero ha dit...

carai tu, kin luju! m'hauré de decidir ja... ja explicaràs que tal per la terra dels franxutis! et vei guai e però entrenar el running q no expliques mai re del running!!!

Mariona ha dit...

Miguel Angel, vaig estar a punt de comprar-me un banyador, però tot no pot ser! (que una no és milionària)

Rogero, avui toca running. He de fer transició: BICI 80 Km + CÓRRER 45'.

Ferran Vila ha dit...

Quina pinta de pro que tens amb en neopre. Ens veurem a la Transcollserola, no se si fer la curta per que ultimament estic entrenant molt poc. Curta o llarga allà hi seré, enrecordat de la foto, je,je.

Mariona ha dit...

Ferran, tinc més aviat pinta de butifarra embutida, jajajajaj... Fins el dia 1!!

NEMO ha dit...

Mariona, si es el mateix que el meu. Gran elasticitat, però hauras de possar-ho molt bé per treura profit, jejeje. si necessites ajuda dels catalans estarem per allà 3 PIRIS.

SALUT I FINS DIUMENGE

Jordi ha dit...

Ara m'he recordat que la mare d'un amic meu als tratjos de neopré els hi deia tratjos d'ibuprofé!! jejeje
Mira, m'ha vingut al cap!

Mariona ha dit...

David, doncs un cop de ma dels piris per posar el neoprè m'aniria força bé. Merci i ens veiem diumenge!!

Jordi diumenge espero no oblidar-me de l'iboprofè! jeje