La meva llista de blogs

11 de maig 2008

Terra de remences

Enmig de la llevantada que estem tenint aquests dies, per sort avui el temporal ha fet una petita treva i ens ha permès, als del recorregut curt, fer-lo pràcticament sense pluja. Se m'han posat els pèls de punta de veure, a les 15.30 quan ja tornava en cotxe per la Salut, que encara n'hi havia alguns del recorregut llarg amb l'impermeable que pedalaven amb cares de patiment a causa del fred, la humitat i els Kms acumulats. Hem marxat puntualment a les 6.15 amb en Roger i en Ramon. Quina son, sort que demà és festa i es podrà recuperar :-)
En el meu contaquilòmetres m'han sortit 99 Km per un temps de 3h 51' 18'', és a dir, a 25,6 Km/h. Estic molt contenta, realment no m'esperava baixar de les 4 hores. He patit molt als ports, he pedalat com una kabrona als plans i m'ho he passat pipa a les baixades. Capsacosta era com m'imaginava i el Coll de Canes se m'ha fet etern perquè no s'acaba mai més. He trobat a moltíssims bloggers com el Miguelito i companyia, el Xavi, l'Òscar, l'Ivan, Ironmike, Fam de pedal ...
Aquí el Miguelito després de la matxacada d'ahir i la d'avui (inclosa la paret de Bracons)
I altres que no han pogut venir com l'Amat, el Sergi, l'Alex etc... Cal dir que l'organització ha estat molt bona i no ha faltat de res en cap moment, tot i que no he aprofitat cap avituallament perquè he anat en dejú.

A dins el pavelló s'hi estava més bé que a fora!

Finalment m'han fet una sessió de massatges, una mica massa suaus pel meu gust, però que m'han anat força bé. I de regal, entre altres coses, un maillot prou xulo. Ara ja en tinc 3! jeje... Aquesta vegada se n'han assegurat i la talla S és realment petita petita.

Havia estat a punt de no anar-hi per culpa de la pluja però ha valgut la pena. No havia anat mai tan a tope durant 4 hores i amb 2 ports. Però l'any que ve s'ha de repetir i millorar!

14 comentaris:

Jordi ha dit...

Bé, Mariona. Molt bé!! Una més al sac i un altre mallot més a l'armari... jejeje

rogero ha dit...

grande mariona grande! molt xula oi? va l'any que ve hem d'anar a per la llarga, a veure si li pillo el tranquillo ja a això de la bici, jeje

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Marionaaaaaaa!!!!!!! pero que son per tu 90 kilòmetres??? amb que tralla que portes ho tenies xupat!!!!

Merci per trucar.... t'en dec una, avui te fallat ho sentooooooooooo

XAVI NOVELL ha dit...

Mariona , encantat de coneixe't personalment !! i ara ja saps, entrenar fort perquè l'any vinent puguis acompanyar-me a fer la LLARGA,va, que si bens a roda faras del TOP 20.

molts records i SALUT campiona!

robert mayoral ha dit...

bon entreno, encara que t'hagués anat millor la llarga, per introduir-te una mica en el NICE TRIATHLON!!!
Ben fet crack!

IceXavi ha dit...

Enhorabona per la cursa, ha estat un molt bon etreno per Niza!! Ja queda menys, és una de les curses que m'apunto per l'any vinent!! Ara a descansar i aprofita tb demà, que això de no treballar va de conya!!

Una abraçada crack!

Anònim ha dit...

hola mariona soc en ramon,crec q vas fer una cursa molt bona,jo tm vaig pati al segon port pero molt be.a l'ironman faras un bon paper.un plaer coneixat i esper repeti.cuidat i ens veiem,una abraçadaramon fuster

van krujem ha dit...

el año que viene la larga , encantado de aberte conocido y a tope para esta semanita que ya queda poco, un saludo makina

Mariona ha dit...

Jordi, a l'armari ja no m'hi cap més roba d'esport jajajaj

Rogero, l'any que ve la llarga, ja m'ho he apuntat a l'agenda :-)

Sergi, segur que vas estar més bé a casa amb la calefacció, bona decisió!

Xavier, si aguantés la teva roda segur que seria primera noia, destacada jeje... Miracles a Lourdes!

Robert, millor de no haver-me apuntat a la llarga perquè plovent i amb la rasca que fotia, no hagués tingut pebrots d'acabar-la!

Icexavi, l'any que ve ens apuntem tots a la llarga ;-)

Ramon, va ser xulíssima la marxa, vam patir però segur que ja tenim tots ganes de repetir-la!!

Van Krujem, estás que te sales. Venga a seguir a tope!!!!

Una abraçada col·lectiva.

ADRIANA ha dit...

Felicitats a tots els que van participar a Terra de Remences.

Vaya Crack... Avi descans? Deuries acabar, bé despues dels 145km q vas fer l'altre dia aquets 95km deurien estar xupats no?

Moltes felicitats
Una Abraçada

Mariona ha dit...

Adriana, no creguis, gairebé em van costar més els 99 Km d'ahir que no pas els 145 de l'altre dia. Tot depèn de les pujades que hi hagi, jeje... Una abraçada wapa!

javipobla ha dit...

Felicitats i a veure si coincidem en alguna altra cursa,a veure si l'any que ve t'animes a fer la llarga.Salut.

Mariona ha dit...

Javipobla, l'any que intentaré fer la llarga, això sempre i quan no foti tanta rasca. Felicitats a tu també i una abraçada!

Ironcraig ha dit...

Moltíssimes felicitats!! cada dia vas millor en bici, l'any qu ve m'hauràs d'esperar tu a l marxa de Vic...:-)))