La meva llista de blocs

19 ag. 2008

BICI: 1h a sako

Avui em trobava amb energies i he pensat que intentaria fotre una mica de canya amb la bici. He anat per terreny pla tan a sako com he pogut, bé, com m'ha permès la circulació per la ciutat. En 1 hora m'han sortit 29 Km. No està malament tenint en compte que sóc lenta de nassos i la meva velocitat de creuer no acostuma a passar de 24 Km/h. Això sí, he acabat amb un mal als quàdriceps considerable. Pulsacions màx 171, mig 154 i 600 Kcal consumides. A continuació 2000 m de natació per relaxar. A veure si se m'encomana una mica la velocitat, com la de la foto de dalt :P

2 comentaris:

Bea ha dit...

Sí, senyora! Leire Olaberria, de la pista d'atletisme al velòdrom. Ja deia jo que el seu nom em sonava...

Una velocista nata, amb varis récords de Gipuzkoa als 300 m cadet i 100 m i 400 m absoluts, que es dedica al ciclisme en pista des de l'any 2004!

Ànims, salut i nanit!

Mariona ha dit...

Bea, quina crack la Leire!!