La meva llista de blogs

6 de maig 2010

Diumenge: Terra de Remences

Més de 3000 ciclistes es reuniran aquest diumenge a Sant Esteve d’en Bas per formar part de la marxa cicloturista de més renom del país. Enguany serà la meva 3a participació i la 1a en que hi arribo amb 0 Km. Quin desastre... La pregunta és: Me’n recordaré de pedalar? Jajajaj... en fi, sense comentaris... Almenys espero que tot el que he anat fent m’hagi servit per mantenir una mica el fondo. En principi estic inscrita a la ruta llarga (175 Km) però segurament acabaré fent la curta de 95 Km i més amb l’afegit que sembla que ens mullarem. Malgrat tot hi veig un aspecte positiu: no estaré sobrentrenada ciclísticament parlant jajajjaja... De totes maneres aquesta vegada estic motivada per donar-ho tot i més. Gas a la burraaaaaaaaa!!

Ens veiem allà.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

que hi hagi sort!!!!!

Txema ha dit...

Si, si, ningú ha entrenat!! jajaja. Que vagi molt bé! espero que no ens mullem!!! pinta fatal!! Fins diumenge!

anrhick ha dit...

Tots pendents del meteocat per a que no ens donin plujes. jejeje

Diego Serrano Fdez. ha dit...

Hola amiga Mariona, como va la vida, bien espero, por aqui abajo no nos podemos quejar, carreras y carreras y mas carreras.
Un saludo y a seguir bien

Sedentaris.cat ha dit...

Mariona!

Seguiré la teva roda ...jajajaja!!!

(hi aniré per primer cop), estic apuntat a la curta, que jo si que porto pocs quilòmetres

Ferran

Xavi ha dit...

Heu vist el TN han donat pluja: núvols al matí pluja a la tarda (o sigui a partir de les 12h) nooooooooo!!!