La meva llista de blogs

10 de maig 2010

He trepitjat neu!!!!

Dono fe que a dia 10 de maig he trepitjat neu al Matagalls!! Encara avui hi havia algunes clapes de neu. Sort que porto sabates Gore Tex perquè no saps mai amb què et pots trobar jajjajaja... De totes maneres, eren fàcilment salvables.M'he trobat francament cansada i mancada de forces després de la Remences d'ahir i he arribat a dalt amb més temps del que sol ser habitual. En el descens he trobat un corredor, en Toni del Diedre, que ha pujat 2 vegades seguides i a tota màquina. Aquest sí que és un bon entrenament, la resta són tonteries!
No sé com m'ho faig però sempre tinc sorra a les sabates jajjaja. És per això que l'altre dia em vaig comprar aquestes fundes que impedeixen que n'entri. L'estrena ha estat positiva. Està tot inventat!