La meva llista de blogs

31 de gen. 2011

Una mica de tot


Fa dies que no comento les meves activitats. La setmana passada vaig estar 1,5h cada dia pedalant, sense avançar ni un Km jajjaja... És a dir, sobre la bici indoor. És un pal però un bon entrenament psicològic.

Avui dilluns he iniciat la preparació per la Cursa de Bombers del proper mes d'abril i he anat a córrer 40 minuts pels paratges de la foto de dalt, tot gaudint del paisatge nevat del Montseny. M'ha anat força bé, m'encanta córrer a l'hivern quan fa fred! Enguany m'agradaria rebaixar la marca de l'any passat. Però vaja, una cosa és el que vols i l'altra el que pots aconseguir jajjaj... A continuació he seguit amb 40 minuts més de bici combinat amb una mica de ferros i finalment hi he afegit una sessió d'spinning, on sempre m'agrada anar al límit de les meves possibilitats (entre 160 i 180 pulsacions). Dimecres més.

A topeeeeeeeeee!!!