No tenia cap foto nedant i m'ha fet molta il·lusió. Gràcies Lluís!!!!!!!!!!!
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
6 comentaris:
ole!! q xula. ens veiem avui a pujar collformig. no apreteu massa e.
Fins després Roger! De moment fa solet, a veure si estem de sort i continua així el temps!
De res, Mariona
No sé si m'agrada més córrer o fer fotos. Potser la segona opció és més relaxant...
YOU ARE IN THE RACE!!!!!!
Això m'ho diria el meu amic Rmaon!!!
Ja queda molt poquet... ara no t'engoixis. La feina ja està feta!!!
Ara segurament estaràs de sobrecompensaciò.... i és d'el que es tracta.... Potser la setmana vinent apretar una mica més en volum, però no amb intensitat!!!
Estas en la recta final i no et pots permetre el luxe de lesionar-te. Així que fora l'estrès....
Això està fet!!!
Molt bona Mariona, no ens varen veure a Narbonne, en vaig retirar a la primera volta de bicicleta, molt de fred i ja cansat del primers 15, que no van ser tal, pero bueno. La resta be.
Anims que ja queda poquet.
Quin estil!! El neopré és Desigual? jejeje
Publica un comentari a l'entrada