Aquest diumenge no podré anar a la marxa Transcollserola perquè a la una del migdia ja he d'haver acabat de tot. Per tant hauré de fer la tirada llarga de 160 Km el dissabte. En certa manera ja va bé perquè sembla ser que no hi haurà tant risc de precipitacions. Avui divendres toca CÓRRER 1h 25'. Dissabte BICI 160 Km. I diumenge CÓRRER 1h 50'.
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
2 comentaris:
Ja t'han entregat el carnet VIP?
Encara no, fa un mes que l'estic esperant!! jajaj
Publica un comentari a l'entrada