
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores





3 comentaris:
mariona! on mhas dit que anaves dema? enviam unmis trucam que amb el cavi de mobil no tinc guardat el teu! "vamos mariona!!! pateix!!!" jejeje
Ep ens vàrem creuar! i Samalus va abans de Canvoes, i llavors va St Antoni, i Llinars... jejeje
Bona Volta!
Rogero, nu nu patir no!!! jajajja
CoffeSeed, thank you!
Marc, no et vaig veure... o potser no et vaig conèxier! Anàves sol?
Publica un comentari a l'entrada