
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora





3 comentaris:
mariona! on mhas dit que anaves dema? enviam unmis trucam que amb el cavi de mobil no tinc guardat el teu! "vamos mariona!!! pateix!!!" jejeje
Ep ens vàrem creuar! i Samalus va abans de Canvoes, i llavors va St Antoni, i Llinars... jejeje
Bona Volta!
Rogero, nu nu patir no!!! jajajja
CoffeSeed, thank you!
Marc, no et vaig veure... o potser no et vaig conèxier! Anàves sol?
Publica un comentari a l'entrada