Avui a la feina he decidit estrenar aquest maillot ciclista. Si si si, al treball!! I la meva sorpresa ha estat veure l’èxit que ha tingut entre les meves companyes. És curiós veure com a l’armari cada vegada hi tinc més roba d’esport i menys de carrer. I la veritat és que ha arribat un punt que així m’hi trobo molt més còmoda i juvenil. Però sigui com sigui sempre sense perdre el glamour jajajjajajajj...
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada