Avui a la feina he decidit estrenar aquest maillot ciclista. Si si si, al treball!! I la meva sorpresa ha estat veure l’èxit que ha tingut entre les meves companyes. És curiós veure com a l’armari cada vegada hi tinc més roba d’esport i menys de carrer. I la veritat és que ha arribat un punt que així m’hi trobo molt més còmoda i juvenil. Però sigui com sigui sempre sense perdre el glamour jajajjajajajj...
CURSA RAMON OLIU, CANTONIGRÒS.
-
@cursaramonoliu
Diumenge passat vaig córrer la cursa Ramon Oliu, a Cantonigròs. Recordo
haver-la fet quan era més curta i gratuïta, aquest any amb du...
Fa 6 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada