Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
4 comentaris:
No pateixis, si poses algun video de Marco Pantani, ell també pedalava molt de puntetes. La qüestio es si:SEMPRE has pedalat així i no t´has fet mal!!
Salutacions.
P.D: Cada vegada mes semblem un consultori medic.... Que tal l´alça??
Ninu, Marco Pantani pedalava així? jdr jo que pensava que ho feia fatal!! jajajaj... L'alça va força bé però no noto millora.
Bueno, al final que casco te has cogido
David, me tienen que enviar el Ag2r
Publica un comentari a l'entrada