I per celebrar-ho, 93 Km. Ruta: Palamós - Palafrugell - Calella - Begur - Pals - Torroella - L'Escala - La Bisbal - St. Feliu.
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
4 comentaris:
ya se ve que estas totalmente recuperada! me alegro!!
Cuidate, besos
¡¡Qué enveja!!quines ganas tinc de pujar a l'Ampurdá.
... Corte Ingés? Veig que no pares... Tema piramidal, com va?
Julie, estoy bien pero correr todavía no puedo
Miquel, l'Empurdà és sensacional!
Jordi, el trocanter està fotudet jeje
Publica un comentari a l'entrada