Sembla que el diumenge per Banyoles tindrem solet :-)
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
4 comentaris:
Bona sort per Banyoles! Si puc et vinc a veure...per cert felicitats per tornar a córrer!
Mira que be..... Aixi ens posare'm morenos jajajaja, fins diumenge. Lluis
Mariona!!
ja ens hi veurem a Banyoles, el final m'he animat! Demà vaig a fer la triatló de Sant Feliu, i diumenge a passejar la cabreta x la zona d'olot ;)!
Sort si no ens trobem!
Salut i km's!
Tu si que eres una crack
Te he añadido a mi lista de blogs
Suerte en Banyoles
Publica un comentari a l'entrada