Sembla que el diumenge per Banyoles tindrem solet :-)
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
4 comentaris:
Bona sort per Banyoles! Si puc et vinc a veure...per cert felicitats per tornar a córrer!
Mira que be..... Aixi ens posare'm morenos jajajaja, fins diumenge. Lluis
Mariona!!
ja ens hi veurem a Banyoles, el final m'he animat! Demà vaig a fer la triatló de Sant Feliu, i diumenge a passejar la cabreta x la zona d'olot ;)!
Sort si no ens trobem!
Salut i km's!
Tu si que eres una crack
Te he añadido a mi lista de blogs
Suerte en Banyoles
Publica un comentari a l'entrada