CURSA RAMON OLIU, CANTONIGRÒS.
-
@cursaramonoliu
Diumenge passat vaig córrer la cursa Ramon Oliu, a Cantonigròs. Recordo
haver-la fet quan era més curta i gratuïta, aquest any amb du...
Fa 6 hores

2 comentaris:
Buen ojo.
L'altre vaig ser jo, Mariona!!!
I és que en Menchov és en Menchov.
Visca en Denis!!!
Publica un comentari a l'entrada