Després de veure l'espectacular etapa d'avui del Tour, m'han entrat unes ganes boges d'agafar la bici. Com que he sortit a les 18.15, he pogut fer pocs Km però a un bon ritme. He aprofitat per estrenar el maillot de la marxa Terra de l'Aigua. La veritat és que em falten dies per estrenar tota la roba que vaig tenint últimament, ja no m'hi cap ni a l'armari!
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
2 comentaris:
Greetings from Austria. Please visit my site.
http://monimaus-monalila.de.tl
Moni
Ja,ja. A mi m'ha passat el mateix, em moria de ganes de agafar la bici, però avui no podia, de demà no passa, ja,ja.
Publica un comentari a l'entrada