Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores

7 comentaris:
Enhorabon crack!!!!
Campeonaaaaaaaa
Ja som finishers!!! Enhorabona, segur que vas fer moltes més hores que jo (sobre les 4 i poc)
Ja t'has fotut el plat de pasta per recuperar??
felicitats campiones!!!! falten mes noies com vosaltres....
Felicitats noies!
Ferran, l'any que ve t'hi has d'apuntar!
Julie, hasta el viernes oleee
Mercè, de pasta com menys millor, aiiii que costarà canviar la filosofia! Enhorabona nena!!
Beni, hi havia noies molt fortes. Poques però bones
Gràcies Judith!
Enhorabona!!!
Publica un comentari a l'entrada